SCHAALBARE ADOPTIE VAN MICROSOFT TEAMS VOOR RETAIL MEDEWERKERS

De laatste jaren zien we een verschuiving in de markt van e-mail en intranet naar meer sociaal gedreven platformen als Slack en Facebook Workplace en Microsoft past met Teams naadloos in dit rijtje. Maar zonder juiste begeleiding is Microsoft Teams voor de meeste retail medewerkers, hetzelfde als iedere andere tool of applicatie die niet in het systeem van hun dagelijkse werk gebruikt wordt. De kunst is om het heel simpel voor ze te maken. Maar hoe doe je dat dan? Vanuit onze zienswijze bestaan hiervoor vijf verschillende fasen die tezamen ervoor zorgen dat retail medewerkers slimmer gaan werken, retail teams intelligenter worden en het klantcontact en daarmee de klant experience toeneemt. Op basis van deze fasen is het voor u mogelijk een stappenplan te creƫren dat resulteert in de gedragen adoptie van een nieuw retail proces(sen) binnen uw organisatie, waar Microsoft Teams een onderdeel van is.

DOWNLOAD HIER DE WHITE PAPER

Als je hieronder jouw contactgegevens invult en verzendt, sturen we je een mail met een link voor het inzien en downloaden van de white paper.

* = verplicht veld